Weer thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anja en Tine - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anja en Tine - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Anja en Tine

07 Februari 2017 | Nederland, Nederland

Een kort bericht uit koud Nederland. We zijn na een vlotte terugvlucht, zonder problemen en zelfs eerder dan gepland, gisterenmorgen geland in Amsterdam. Hans en Paul stonden ons met bordje "Stegenga"en "vRijswijk" inclusief roos op te wachten. Heel fijn om ze weer terug te zien. Nu ons lijf is geland moet ook onze mind/geest nog landen. Dat zal nog wel even duren want de gedachten vliegen nog vaak terug naar alle die prachtige ervaringen. De foto's worden georganiseerd tot een (voor jullie) te overzien geheel. Die gaan we graag aan iedereen, die dat wil, tonen en voorzien van onze verhalen. Nog niet klaar maar dat komt later wel. Zoals we hebben geleerd in Afrika: je moet gewoon "even" wachten en dan komt alles goed.
De vraag is al gesteld: Hoe gaan jullie hiermee verder? Ook daarvoor hebben nog enige tijd nodig om alles te laten bezinken.
Wij willen iedereen nogmaals heel hartelijk bedanken voor jullie meeleven en lieve reacties. Tot ziens!

• 07 Februari 2017 - 18:01

Henny Hempenius:

Wat fijn dat de terugreis zo goed is verlopen.
    Het is op alle fronten weer wennen natuurlijk in ons kikkerlandje :-)
    Jullie hebben iig een geweldige ervaring opgedaan en kunnen zeker trots zijn op dit project!!
    Zie je vast snel weer op de dinsdagochtend yoga!
    En nogmaals dank voor de mooie reisverhalen.

Groetjes,
    Henny