workshops zijn gestart - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anja en Tine - WaarBenJij.nu workshops zijn gestart - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anja en Tine - WaarBenJij.nu

workshops zijn gestart

Blijf op de hoogte en volg Anja en Tine

13 Januari 2017 | Nederland, Nederland

Hier een bericht uit Buwagogo. We worden steeds meer onderdeel van de community. De mensen weten dat we Tine en Anna heten en wij spreken nu 1 woord Lugoshu. We we hebben deze middag de eerste van 7 workshops gegeven in dit uitgestrekte gebied. We helpen de vrouwen te ontdekken waar ze goed in zijn. En leren ze we manier aan om een planning te maken. En vandaar uit gaan we familyplanning aan de orde stellen. Met het materiaal dat we uit het ziekenhuis hebben gehaald. We genieten erg van de contacten. De twee jongemannen die ons begeleiden leren ondertussen ook een hoop over vrouwenzaken. Prachtig om te zien. We wennen steeds meer aan alles wat hier gewoon is. We genieten van de andere wereld. Veel liefs Voor jullie allen van ons

• 13 Januari 2017 - 13:48

Joke Van Rijswijk:

Zo leuk om deze verslagjes te ontvangen.
    Ik was met de administratie van mama bezig en tot kwam dit berichtje.
    Fijn dat het goed gaat met jullie en dat jullie werkzaamheden nu echt zijn begonnen.
    Hebben jullie het druk? Is het een dag vullende taak? Het is warm dus bestaat er daar ook een soort siesta?
    Die twee jonge mannen zijn dat ook vrijwilligers of zijn mannen uit het dorp?
    Groetjes en tot de volgende keer
    Joke en Aad

• 13 Januari 2017 - 15:13

Marga:

Hoi meiden,
    Fijn weer wat van jullie te horen en dat jullie het naar jullie zin hebben. En het goed gaat met het project en wat fijn dat jullie de mensen wat kunnen leren. Het is heel bijzonder dit te kunnen doen.
    Succes verder en tot mails.
    Groetjes, Ruud & Marga

• 14 Januari 2017 - 11:18

Diny Geerlinks:

Dag Anja en Tine,
    Heel bijzonder om zo een beetje mee te kunnen kijken met jullie reis en ervaringen.
    Heel veel succes en sterkte gewenst en probeer zoveel mogelijk van hun cultuur mee te krijgen. Dat kan nu je er helemaal in zit.
    Groetjes ook van Geert, Diny

• 15 Januari 2017 - 15:37

Mieke Wapstra:

Geweldig Tine en Anja,

Bijzonder hoor jullie ervaringen te lezen. Een heel goede tijd daar gewenst en veel succes!

Fred en Mieke

• 15 Januari 2017 - 21:07

Chris En Francis:

Misschien krijg je dit bericht voor de tweede keer,want ik zie niet dat de reactie verstuurd is:lieve Tine en Anja. We lijken in twee totaal verschillende werelden te leven! Hier kou en sneeuw, optreden met de Begonia's en griep krijgen (