Oegandese mannen - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Anja en Tine - WaarBenJij.nu Oegandese mannen - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Anja en Tine - WaarBenJij.nu

Oegandese mannen

Blijf op de hoogte en volg Anja en Tine

05 Februari 2017 | Oeganda, Entebbe

Soms twijfelen of her geld wel op de goede plek komt. Uit Buwagogo fotos ontvangen dat de dames naaien en dat de schaar echt gebroken is. Het is omdat we zulke lieve mannen (thuis) hebben anders mocht er zomaar een mee in de koffer.

• 07 Februari 2017 - 16:28

Anja En Tine :

Beetje vaag verhaal! Ter verduidelijking: wij waren blij om te horen dat het naaiproject nog steeds doorgaat. Maar de dames hebben behoefte aan materiaal, zo hoorde we van de projectleider Gerald uit Buwagogo. Namelijk aan een schaar, een foto van de gebroken schaar werd aan ons gezonden als bewijs (zie bij de foto's) en aan stof en ander materiaal (bijv. machinenaalden, garen enz.). Dus hebben we er maar voor gezorgd dat zij dit konden gaan kopen.
    Toen we door deze Gerald, om 8 uur 's morgens, op de laatste dag werden gebeld waren we hierdoor blij verrast. Daardoor ging er bij mij (Anja) een belletje rinkelen en dacht ik: Het zijn toch wel heel leuke berichten en door zo'n jonge mooie man uit Oeganda. Nou moeten jullie weten dat er veel (echt waar) mooie mensen in Oeganda zijn zowel vrouwen als mannen. Maar ja, wij hebben al zelf een mooie man thuis, dus alleen maar naar kijken! Sorry voor de vaagheid.