we zijn er maar vraag niet hoe - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anja en Tine - WaarBenJij.nu we zijn er maar vraag niet hoe - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anja en Tine - WaarBenJij.nu

we zijn er maar vraag niet hoe

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Anja en Tine

07 Januari 2017 | Nederland, Nederland

Onze reis was rampzalig, met gemiste vluchten door lange rijen, waardoor we via nairobi vlogen. Daar weer twee gemiste transfers, een nacht ( 3 uur) op een stoel en wachten in een rij ( 5 uur)
Maar arriveerden gisteren toch. Alleen toen waren de koffers kwijt. Die waren weer naar Amsterdam terug gestuurd en die waren er deze ochtend. Je begrijpt…geen vreugde. Maar we ontspannen nu om morgen naar de plaats van bestemming( project) te gaan nabij Mbale, Bududa. Vandaag even aan lake Victoria gezeten, vervoerd achterop een brommer. We wennen een beetje aan de omgeving, en we hebben het gezellig dus…

• 07 Januari 2017 - 15:49

Henny:

Jeetje wat een pech! Hoop voor jullie dat het vanaf nu voorspoedig verloopt!
    Succes!!
    Groetjes Henny Hempenius (yoga)

• 07 Januari 2017 - 17:55

Anneke:

Och hemeltje wat een pech. Het kan vanaf nu dan alleen nog maar goed gaan!

• 08 Januari 2017 - 10:53

Hanny /dick:

wat een gedoe, hopelijk gaat het nu beter.

het is in elk geval niet zo koud, als op sommige plekken in ede :)

weer heel veel succes met alles.

• 08 Januari 2017 - 11:27

Aafke Keijzer:

Wat een verhaal zeg.
    Maar gelukkig nu op de juiste bestemming en de bagage in jullie bezit..

Het deed mij meteen denken, toen wij 8 jaar geleden 3 maanden gingen fietsen door Canada.
    En dat de tandem niet uit het vliegtuig kwam.
    Maar pas na 3 dagen terecht was en werd gebracht midden in de nacht bij het hotel.
    wat toen een opluchting.
    Want zonder tandem alleen ons Bobjak karretje begonnen we zeer weinig.
    Maar liep gelukkig ook goed af.

Dames geniet van jullie vrijwilligerswerk.

groetjes,
    Aafke

• 08 Januari 2017 - 16:14

Joke Van Rijswijk:

Gelukkig jullie zijn aangekomen.
    Wat een reis he.
    Op naar het grote werk.
    Ben nu al benieuws naar jullie volgend verslag.

Liefs
    Joke

• 08 Januari 2017 - 23:10

Marja:

Ik heb ooit een reis naar Noord Yemen gemaakt die 3 dagen duurde in plaats van 1. Het kan dus altijd nog erger;)
    Maar jullie maken vast ook bijzondere dingen mee die je graag wilt onthouden.
    Succes!

• 08 Januari 2017 - 23:11

Marja:

De bagage kwam toen pas aan met het vliegtuig waarmee we weer terug naar huis gingen...