De laatste dagen thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anja en Tine - WaarBenJij.nu De laatste dagen thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anja en Tine - WaarBenJij.nu

De laatste dagen thuis

Blijf op de hoogte en volg Anja en Tine

02 Januari 2017 | Nederland, Nederland

2017 is begonnen en natuurlijk maar eerst van ons voor iedereen de allerbeste wensen. Nog maar 2 nachtjes slapen en dan vertrekken we, op vijf januari dus, naar Oeganda. Wij zijn er klaar voor. De papieren in orde, de zaken geregeld en de koffers zijn gepakt. Ready to go! Leuk dat zoveel mensen onze reis, op afstand, willen gaan volgen. Daarvoor nu alvast ons eerste bericht. Bovendien kunnen we zo, thuis, nog even testen of het goed loopt met de mailing.
Donderdag in alle vroegte brengen onze chauffeur Paul en bijrijder Hans ons naar Antwerpen. Daar nemen we, voor een maandje maar, afscheid van onze mannen en begint onze KLM ‘vlucht’. We stappen in in de trein en rijden net zo vrolijk weer terug naar Nederland, naar Schiphol. Aan het eind van de dag landen we dan in Entebbe en daar hebben we, als het goed is, WIFI, om de eerste echte reiservaring te melden.
Spannend én vol zin staan we in de startblokken. Tot mails!

• 02 Januari 2017 - 16:23

Anja En Tine :

FF checken

• 04 Januari 2017 - 15:25

Marije Stegenga :

Veel plezier ladies!

• 04 Januari 2017 - 15:25

Marthe Stegenga :

Heel veel plezier, een goede reis en geniet! :)

• 04 Januari 2017 - 18:18

Nicoline:

Heel veel plezier en succes met de reis en aankomst in Uganda. Heel benieuwd naar alle avonturen en ervaringen die jullie gaan beleven. Groetjes van Nicoline

• 04 Januari 2017 - 19:49

Hanny Roemer:

goede reis en veel succes met het vrijwilligerswerk!

• 04 Januari 2017 - 22:48

Jacqueline Vd Laan:

Heel veel succes en lekker genieten
    Groetjes ook van Frans Jacqueline XXX

• 06 Januari 2017 - 12:41

Toos En René:

Vanaf de Weissensee (in de kou) veel succes in het warme Uganda.

• 06 Januari 2017 - 13:05

Margaret:

Hé dames, ben benieuwd naar jullie eerste indrukken. In ieder geval een stuk warmer dan het nu koude Nederland.